Зворотній зв’язок

Нагадати пароль

Для отримання пароля вкажи свій номер телефону

+380

Авторизація

реєстрація

Будь в темі!
Пройди реєстрацію — і дізнавайся першим про цікаві події, останні тренди та приємні заохочення від BUD.

+380

Цим я підтверджую, що мені виповнилось 18 років, i що всі наведені мною персональні дані є достовірними. У відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» я добровільно та безоплатно надаю ТОВ«Едбейкерз Україна» мої персональні дані та надаю мою згоду на будь-яку безстрокову обробку наданих мною моїх персональних даних у базі персональних даних «Споживачі», з метою надання повнолітнім споживачам інформації рекламного характеру про будь-яку особу чи будь-який товар, а також згоду на передачу/надання моїх персональних даних будь-яким третім особам, включаючи іноземних осіб. Я підтверджую, що погоджуюся отримувати вищезазначену інформацію будь-якими засобами її передачі (пошта, СМС/ММС-повідомлення, електронна пошта, тощо) протягом необмеженого строку.

реєстрація

зареєструватись за допомогою:

the great times січень 2017
Поділитись

ХОЧЕШ першим дізнаватися
про цікаві події, останні тренди та
приємні заохочення від BUD?

×
header
Субкультури:
що нового
від косплею до бодіпозитивізму через тумблер

Панки зламали систему, гламурна ваніль поринула у безодню, а хіпстери уже всіх дістали. На щастя, у світі вистачає нових ідей. The Great Times представляє новітній гід по субкультурам сучасності. Дізнайся, до якого ком’юніті належиш ти!
Ми живемо у цікавий час, коли будь-який паблік у соцмережах претендує на статус «субкультура». Тому що фоловери розуміють і підтримують один одного, у них ідентичні інтереси та культи, вони діляться новинами по темі і самоідентифікуються, а іноді – навіть самостверджуються у рамках пабліку. Типові характеристики субкультури. Втім, ми знайшли сучасні субкультури, які більше, аніж просто паблік, але основна їхня сцена – це все-таки профіль у Фб, ВК, Інстаграмі чи Тумблері.


БОДІПОЗИТИВІЗМ

Що це?

Бодіпозитивізм – це спільнота красивих людей, адже у їхньому уявленні будь-яке відхилення від б’юті-канонів – це красиво. Бодіпозитивізм – це не лише про 90-60-90, це про проблемну шкіру, про широкі плечі, про асиметричне обличчя, про 42 кг, про відсутність талії, про протези чи про 41 розмір ноги у дівчат. Це про будь-яку штуку в тобі, яку суспільство вважає некрасивою просто тому, що вона не вписується у стандарти. Вона і не повинна вписуватися – кажуть нам бодіпозитивісти і переконують, що в інакшості наша краса! Не варто забувати, що багато з того, що зараз є для нас нормою, колись було гаслом протесту.

Словниковий запас

Лукізм – це дискримінація за зовнішнім виглядом. Наприклад, прийом на роботу дівчини за її красу, без урахування професійних якостей.
Эйджизм – дискримінація за віковою ознакою. Виражається не тільки у відмові приймати на роботу, але і в стереотипі, що люди в старості не живуть, а доживають.
Фет-шеймінг – осуд людей за їхню вагу та фігуру з обов'язковою порадою негайно почати дієту та заняття спортом.
Чабі – толерантне визначення, яке прийшло на зміну українським «пухкенька» і «з формами».
Вітиліго – порушення пігментації шкіри, яскравий приклад того, що раніше вважалося потворністю, а зараз – предмет захоплення багатьох людей. Шантель Браун-Янг – перша в світі топ-модель з вітиліго, але єдина, хто позує модним фотографам.

ЗОЖ

Що це?

Здоровий стиль життя – це саме про стиль. Адепти цієї субкультури не просто люди, які бігають зранку, або TRX-ять, або стрибають на скакалках – це люди, які сповідують здоровий спосіб життя. Починаючи від правильних кросівок, закінчуючи зручними додатками на смартфонах. Вони мають свої плейлисти, свої лінки на почитати, свої тусовки та івенти, свої гострі теми, що потребують відкритої дискусії. Ти можеж завантажити NikeRUN та бігати протягом місяця, але однаково не бути частиною ЗОЖу. Чому? Тому що це більше, ніж просто спорт, це – стиль життя, який покриває не лише твою форму, а тебе на 360°: одяг, інтереси, івенти, теми для обговорення, життєві погляди, принципи – усе!

3
4

Словниковий запас

Жим – присід – станова – три кити, на яких тримається ЗОЖ; вправи, максимально зосереджені на усіх групах м’язів. Не знати про них – дивно, але вибачливо. А ось знати і не робити – соромно.
Проліски – з'являються в залі перед пляжним сезоном або якщо треба схуднути до якогось заходу.
Локальне жироспалювання – останній Рубікон, який перетинають близькі до ідеалу прихильники ЗОЖ, якщо прагнуть схуднути в окремих місцях.
Сушка – низьковуглеводна дієта і система тренувань для промальовування рельєфу.

Філіал тумблера або нові емо

Що це?

Підлітки 2017-го повернули собі твій 2007-ий. Як? Камбекнули емо. Тепер емо живуть у тумблері, підписуються на пабліки «Сльози єдинорога», репостять картинки з трикутником як символом емо-руху та залишаються собою у будь-якій ситуації (окрім тої, де вони можуть стати єдинорогом). Причин для повернення емо дві. Перша – підлітки такі підлітки, і їм конче необхідно перестраждати свій вік. Друга – сльози єдинорога, метелики в животі та веселка із вуст фей повертають у світ абсолютного консюмеризму трішки казки, іншими словами – допомагають продавати бренди з легендою. Щоб бути в тренді, достатньо підписатися на один із пабліків, адже 99.9% із них співпрацюють з магазинами. Джинсові сорочки з головами Барта Сімпсона, jellyshoes і що-небудь з піца-принтом, а ще кроп-топи і скейтерські спідниці.

5
6

Словниковий запас

Веб-панк – сплав неоново-пастельних тонів, атрибутів з 90-х, поліетилену, голограм і інтерфейсу Windows 95. У них ще й музика своя є.
Unicornblood – популярна назва пабліків, можливо, через змішання казкового і декадентського, а ще поширеної думки, що сльози єдинорога блищать.
Jellyshoes – сандалі з ПВХ, зазвичай на високій платформі або на стійких підборах.
Pizzaunderstands – визначення фаст-фуду як кращого друга, а поїдання його як одного з небагатьох навичок (сон, перегляд серіалів, ненависть до себе).
Emoji – японські смайлики.

ЯККІ

Що це?

Яккі – це young urban creatives. Авторитетне видання Mashable заявило, що хіпстери офіційно все. Їм на зміну прийшли молоді, міські, креативні. Вони ведуть блоги та збирають тисячі фоловерів в Instagram, мають на полиці одразу декілька екземплярів роману Джонатана Франзена «Свобода», запускають концептуальні стартапи, віддають перевагу вусам та gmail-пошті. Це – молодь, народжена в побутовому комфорті, яка вірить в надзвичайну силу освіти, заряджена ідеєю про те, що ми не тільки повинні гнатися за своїми мріями, а й заробляти на них гроші. Типовий яккі не народився програмістом, що написав код для доставки свіжої травички на побачення песиків. Спочатку доля закинула його на економічний факультет, потім у міжнародну корпорацію фінансистом, згодом head-ом групи. Але типовий яккі усі ці довгі роки захоплювався програмуванням та мав парочку коргі. Так, одного разу типовий яккі феєрично звільнився, щоб стати стартапером. Такі вже ризикові ці яккі.

Швидко розбагатіти? Хотілося б, звичайно. Але розбагатіти швидко і залишитися творчо незалежним – ось у чому полягає мрія яккі. Яккі прагнуть бути успішними, як яппі, і креативними, як хіпстери.

5
6

Словниковий запас

Крафт – зроблене своїми руками; ремесло.
YouCray – прямолінійне твердження, що означає YouCrazy (ти ненормальний – в хорошому сенсі слова).
Urban – вимовляється як «Юрбан», це пароль у тусовку яккі.
Yoke – навіщо бути яккі, коли ти можеш бути «йок»; ще одна ідентифікація своїх.

Корейська хвиля

Що це?

Корейська хвиля – це субкультура, що складається з фанатів південнокорейських музичних груп. Назву «корейська хвиля» придумали в Китаї, куди ця хвиля, закономірно, докотилася набагато раніше.

У чому ж секрет світової популярності корейських груп? По-перше, вони значно більші за складом, ніж ми звикли: від п'яти до десяти чоловік. І між усіма учасниками існують складні відносини, ще більш заплутані, аніж у вашому улюбленому серіалі. Все ускладнюється тим, що живуть вони часто в одній квартирі – і кожен веде свій блог.

Корейські групи будуються за принципом «цукерки асорті», в групі в середньому 5-10 осіб, що дозволяє вибрати кумира за смаком. Не варто дивуватися підвищеній увазі фанатів до взаємин в групі, адже вони самі роблять з цього нову версію «Друзів».

5
6

Словниковий запас

Айдол – медіа-персона, в прямому сенсі ікона для молоді та приклад для наслідування. Крім музики, знімається в рекламі, серіалах, ток-шоу і веде блог.
Ольчжан – буквально «ідеальне обличчя», люди, які стали популярними завдяки своїй зовнішності: світла шкіра, маленький ніс, великі очі. Ефект досягається за допомогою пластики, лінз, косметики і фотошопа.
Макне – молодший член групи. Про нього існує багато жартів, а він не грузиться і підтримує образ «малого», «зеленого».
Хен – звернення одного хлопця до іншого, старшого за віком або вищого за соціальним статусом. Наприклад, до лідеру бенду.
Оппа – звернення дівчини до старшого брата, коханого або близького друга (знову ж, старшого). Коханий може і не бути старшим, але називаючи його «оппа», ти його возвеличуєш, адже хто старший – той і головний.

Косплей

Що це?

Косплей – це не просто створення костюма, а саме процес вживання в роль персонажа. Цим косплей дуже схожий на театральне мистецтво і кінематограф.

Спочатку косплей був виключно японським явищем, проте в кінці 1980-их почав поширюватися за межами Японії, і сьогодні косплей відомий в усьому світі. Проте існує різниця між японським косплеєм і західним. В Америці прототипом для образа є кіногерой, а в Японії ж, навпаки, намальований у коміксах образ – це першопочатковий контакт, з якого вже потім виростає екранізація, аніме чи манга.

Американський фестиваль Comic-Con вже багато років є меккою косплею. До заходу, який відвідують сотні тисяч фріків, готуються завчасно, обираючи найкращі костюми та елементи декору. За деякими даними, кожен раз не менше 4 тисяч відвідувачів фестивалю вбираються у чудернацьких персонажів, а кожна п'ята людина хоч якось, але підкреслює свої суперпереваги.

Спочатку Comic-Con замислювався як виставка коміксів. З часом вона розширювалася, включаючи в себе й інші елементи pop-культури, такі як, аніме, манга, література жахів, колекційні карткові ігри, відеоігри, фентезі та науково-фантастичні фільми і література.

5
6

Словниковий запас

Манга – чорно-білі японські комікси, які деколи називають комікку. У перекладі означає «дивні картинки».
Аніме – японська мультиплікація, яка, на відміну від мультиплікацій інших країн, розрахована не лише на дитячу,а й на підліткову або дорослу аудиторії.
Фандом – назва іменного ком’юніті любителів фантастики.
Фанфік – аматорський твір, написаний фанатами за мотивами популярних коміксів, аніме, манги.

Тві

Що це?

Тві ‒ це лагідна субкультура, що стала втіленням доброти, ніжності та толерантності у всіх сферах життя та мистецтва. Нова субкультура утворилась навколо Уеса Андерсона, Уолта Діснея, Курта Кобейна, Джерома Селінджера та гурту The Smith. Якщо ти бачив принаймні один фільм Андерсона, якщо у твоєму гардеробі є зручний кардиган і ти не тролиш людей без причини, можливо ти теж піддався м’якій революції та став тві?!

5
6

Словниковий запас

Вінтаж – одяг, який було випущено в 20 столітті, але який набув актуальності в контексті моди початку XXI століття (вінтажний одяг). У широкому сенсі — будь-які предмети побуту минулого в сучасній інтерпретації (у стилі ретро)
Мімімі – вигук, що виражає розчулення, зворушення, ніжні почуття.
So twee – те ж саме, що so sweet – солодко, мило, мімімі.
Old-fashioned look – старомодний образ у сучасній інтерпретації.
Вініл – музичні платівки.